Innovatie van diensten en dienstverlening

Vindt de juiste oplossingen met behulp van design thinking. Eerst wordt het het daadwerkelijke probleem gedefinieerd, onderzocht en observeren gedrag van klanten en personeel, bedenken verschillende ideeën, testen de beste oplossingen, kiezen een winnaar en zorgen voor implementatie.

Service design zorgt ervoor dat organisaties, diensten en producten daadwerkelijk aansluiten bij de bewuste en onbewuste wensen en verlangens van de klant. Dit leidt tot effectievere bedrijfsprocessen en de beste klantbeleving.

 

Instrumenten die wij gebruiken

Customer journey mapping

Klantonderzoek

Service blue prints

Co-creatie sessies

Design sprints
 

 

 
Ut sed egestas, volutpat.

“Pellentesque vel mattis turpis. Etiam tristique posuere sapien at mattis. Praesent feugiat pulvinar justo id varius. Fusce nisl elit, dictum eget condimentum eu, elementum sed ante.”

— J.A.

Maecenas vehicula tortor!

“Etiam tristique posuere sapien at mattis. Praesent feugiat pulvinar justo id varius. Fusce nisl elit, dictum eget condimentum eu, elementum sed ante. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus.”

— L.K.

Sed maximus vel velit ac rutrum.

“Fusce nisl elit, dictum eget condimentum eu, elementum sed ante. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia. Pellentesque vel mattis turpis.”

— J.Y.